Meldpunt Schimmelhuizen

Foto: SP
Veel huurhuizen in Arnhem hebben achterstallig onderhoud. Een op de 3 kinderen groeit op in een ongezond huis, met name door vocht of schimmel in huis. In veel huizen is ventileren of een raampje open zetten niet genoeg, maar moet het huis zelf worden opgeknapt.

De SP in Arnhem wil dat schimmelhuizen worden aangepakt, zonder dat dat leidt tot een hogere huur. Want een gezond huis zou normaal moeten zijn. Het aanpakken van schimmel in huis leidt niet alleen tot een gezonder huis, maar ook tot een flink lagere energierekening. En dat is goed voor de portemonnee en het milieu. Met het meldpunt schimmelhuizen willen we het probleem in Arnhem in kaart brengen, omdat dat nodig is voor een goede oplossing.

Heeft u schimmel in huis of achterstallig onderhoud? Meld het via dit meldpunt. Van de meldingen maken we een Arnhems zwartboek.

Uw contactgegevens worden gebruikt als er nog vragen zijn over uw melding, of uw melding aanleiding geeft tot mogelijke vervolgactie.

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.