Meldpunt klachten AVAN

6 februari 2017

Meldpunt klachten AVAN

Vanaf heden kan iedereen met een klacht over aanvullend openbaar vervoer voor de regio Arnhem-Nijmegen (AVAN) terecht op de website van de SP Arnhem. Aanleiding hiervoor zijn de vele klachten die de SP fractie Arnhem over deze dienstverlener bereiken. Daarnaast worden de huidige gebruikers die afhankelijk zijn van AVAN met betrekking tot hun mobiliteit, gedwongen om een WMO pas aan te vragen omdat zij anders per 21 februari geen gebruik meer mogen maken van aanvullend openbaar vervoer. Maandag 23 januari heeft de fractie van de SP Arnhem daarom mondeling vragen gesteld aan het college over dit besluit van provinciale staten.

De maatregel heeft gevolgen voor enkele honderden inwoners van Arnhem. De SP verwacht dat, naast de reguliere klachten over de dienstverlening van AVAN, er vele klachten binnen zullen komen over het door provinciale staten genomen besluit en heeft daarom een meldpunt geopend.

Heeft u een klacht over AVAN, laat het ons weten via een email naar het adres: klachtavan@gmail.com
of bel ons: 06-33310103 (en spreek een boodschap + telefoonnummer in)