Verder tegen Rijnboog

19 december 2007

Verder tegen Rijnboog

De Arnhemse bevolking bleef in juni massaal weg bij het preferendum over de haven. Daarmee werd een krachtig signaal afgegeven aan het Arnhemse gemeentebestuur tegen de geldverslindende plannen van Rijnboog. Toch wil het College van B&W de haven en de rest van Rijnboog doordrukken. De SP laat het er niet bij zitten.

Onder het motto 'Geen Manhattan aan de Rijn' organiseert de SP daarom komende maanden diverse activiteiten met als doel druk op de politieke ketel te houden om op die manier de politieke besluitvorming tegen Rijnboog te beinvloeden. We richten ons daarbij op drie speerpunten: tegen de haven, tegen hoogbouw en voor inspraak van Arnhemmers in de Rijnboogplannen.

Voor deze activiteiten zijn we nog op zoek naar mensen die tijd en zin hebben om zo af en toe mee te helpen. Folders verspreiden, kranten bezorgen, met een kraam in de stad staan: er is genoeg te doen! Heb je interesse, dan kun je een mailtje sturen naar: arnhem@sp.nl.