Nieuwjaarsborrel: met volle vaart vooruit

18 januari 2009

Nieuwjaarsborrel: met volle vaart vooruit

Op 11 januari werd in de Coehoorn de jaarlijkse nieuwjaarsborrel van de SP in Arnhem gegeven. Vanaf 16.00 uur stroomden tientallen leden binnen om elkaar onder het genot van een hapje of een drankje een (beetje late) nieuwjaarsgroet te brengen.

Margriet Bleijenberg, voorzitter van de afdeling Arnhem, heet iedereen van harte welkom en stelt de aanwezige bestuursleden en gemeenteraadsleden voor aan de andere bezoekers. Margriet vertelt dat de SP in Arnhem het goed voor elkaar heeft: met zes gemeenteraadsleden is de SP de grootste oppositiepartij. In de afdeling zijn veel mensen die zich actief inzetten voor de SP. Margriet vertelt dat we dit jaar op dezelfde manier doorgaan: “met volle vaart vooruit.”

Daarna is het borreltijd. Lang niet iedereen kent elkaar, maar dat is geen enkel probleem. Arthur Lokhorst was voor het eerst bij een SP-bijeenkomst: “Het is niet moeilijk om met iedereen een gesprek aan te knopen. Het was een gezellig boel. Ik voelde mij gewoon al thuis.”