Voorbereiding SP-regioconferentie

25 september 2009

Voorbereiding SP-regioconferentie

NU SPOp zondag 11 oktober vindt er in hotel Haarhuis weer een SP-regioconferentie plaats. Op deze dag worden een aantal stukken behandeld die begin volgend jaar tijdens het landelijke SP-congres aan de orde komen. Ter voorbereiding van de regioconferentie worden deze stukken komende dinsdag, 29 september, vanaf 20.00 uur besproken in de afdeling Arnhem. We komen bij elkaar in De Coehoorn, Coehoornstraat 17 in Arnhem. Alle leden van de SP in Arnhem zijn van harte uitgenodigd om op deze avond aanwezig te zijn.

Door jouw mening te geven heb je invloed op het beleid en de koers die de SP de komende jaren gaat varen.
Naast het bespreken van de congresstukken, wordt er ook meer verteld over het nieuwe SP-pand waar we binnenkort naar toe verhuizen en wordt vast vooruit gekeken naar de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen op 3 maart 2010.

Als het goed is hebben alle leden van de SP de stukken die tijdens de regioconferentie besproken hebben via de post gekregen. Zo niet, dan kun je ze ook vinden op SPnet.nl.