1 mei: Dag van de AOW in Arnhem

10 mei 2010

1 mei: Dag van de AOW in Arnhem

Gerrie en Harry in gesprekOok de SP Arnhem deed mee aan de Dag van de AOW op 1 mei. In het centrum van de stad op het Land van de Markt, stond de SP met een kraam en gingen onze gloednieuwe Arnhemse wethouders (Margriet Bleijenberg en Gerrie Elfrink) en Tweede Kamerlid Harry van Bommel met Arnhemmers in gesprek.

Het was na een hele drukke koninginnenacht en - dag rustiger in de Arnhemse binnenstad dan normaal. Er kwamen ook de nodige buien voorbij. Gelukkig kon er prima geschuild worden in de kraam op Land van de Markt.

65 blijft 65
We hebben veel mensen gesproken die het waardeerden dat de SP weer in de stad te zien was en er ontstonden interessante discussies over 1 mei vieren, over het coalitieakkoord in Arnhem en natuurlijk over de actie ‘65 blijft 65’.

Helaas was het niet gelukt een geluidsinstallatie te regelen. Desondanks was het heel fijn dat er een Tweede Kamerlid van de SP aanwezig was in Arnhem en dat hij met verschillende mensen heeft gesproken.

Harry, bedankt voor je komst naar het druilerige Arnhem op 1 mei 2010
Harry van Bommel in gesprek