Interim bestuur neemt taken bestuur over

7 september 2010

Interim bestuur neemt taken bestuur over

De gemeenteraadsverkiezingen van 3 maart 2010 waren voor SP Arnhem zeer succesvol met zeven raadszetels en twee wethouders. Daardoor hebben wat verschuivingen plaatsgevonden in het bestuur van de Arnhemse SP. Enkele bestuursleden werden raadslid en onze voorzitter Margriet Bleijenberg werd wethouder.

Om ervoor te zorgen dat alle bestuurstaken ook in de nabije toekomst vervuld blijven, beschikt de afdeling Arnhem sinds 3 juli jl. over een interim bestuur. Daar zijn we heel blij mee. Tijdens een Algemene Ledenvergadering, die gepland is op vijf oktober wordt er officieel een nieuw bestuur benoemd. Tot die tijd nemen onderstaande interim-bestuursleden alle taken van het oude bestuur over:

Barend van den Brink
Martin Bruijntjes
Jan van Essen
Hans Kateman
Marcel Peperkamp
Rutger Timmermans
Ina van der Vegt
Fiona Verwijs

Ook bestuurslid worden?
Arnhemse SP-leden die interesse hebben om bestuurslid te worden, kunnen zich verkiesbaar stellen tot 21 september 2010. Dit kan door een e-mail te sturen naar arnhem@sp.nl voorzien van een korte motivatie.
Gesprekken met de kandidaten vinden in week 38 en/of week 39 plaats.

Verkiezing nieuw bestuur
Op 5 oktober a.s. wordt er een Algemene Ledenvergadering georganiseerd. Op deze avond zal het nieuwe bestuur benoemd worden door aanwezige SP-leden. De vergadering vindt plaats in het SP-pand aan de Dovenetellaan 55 en begint om 19.30 uur.