De SP in Malburgen

15 september 2012

De SP in Malburgen

Veel bewoners van Malburgen moesten het toch even kwijt: ‘Wat jammer dat de SP niet groter geworden is!’ De Arnhemse SP stond zaterdag 15 september met een kraam in winkelcentrum De Drieslag in Malburgen, tijdens de jaarlijkse wijkdag. Daar werd druk nagekaart over de afgelopen Tweede Kamerverkiezingen. Maar er werd ook naar de toekomst gekeken.

De verkiezingscampagne is achter de rug. Maar dat wil niet zeggen dat de SP tevreden achterover leunt en de deur niet meer uitkomt. Wij blijven de wijken ingaan met ons SP Openluchtkantoor. Een aantal Malburgers wilde zaterdag graag praten over hun wijk, over wat er goed en over wat er minder goed gaat. Hopelijk kunnen we daar in de toekomst iets mee doen.

Over anderhalf  jaar, in 2014, zijn er immers weer verkiezingen voor de gemeenteraad. Dan staat er voor Arnhem ook veel op het spel. De SP zet sterk in op thema’s als zorg en wonen. Die thema’s zijn bij de SP in goede handen, dat laten we nu al zien in de gemeenteraad en in het college. Maar zonder betrokken SP-kiezers gaat het niet. Gelukkig zijn we in Malburgen veel mensen met sympathie voor de SP tegengekomen. Dat geeft moed.