Welkom bij de inloopochtend

11 oktober 2012

Welkom bij de inloopochtend

De SP heeft aan de Dovenetellaan 55 een heus partijhuis. Het partijhuis is een eigen honk voor allerlei activiteiten, van scholings- en filmavonden tot vergaderingen van bestuur en fractie. Elke veertien dagen is er bovendien een inloopochtend, voor iedereen die eens met de SP wil praten.

De SP staat dicht bij de burgers. SP-vrijwilligers gaan regelmatig de straat op om met de mensen te praten. Maar je kunt als Arnhemmer ook op visite gaan bij de SP, elke veertien dagen op vrijdagochtend van tien tot twaalf. Dat is de SP-inloopochtend: geen streng bureau of enge verplichtingen, maar de gelegenheid om onder het genot van een kop koffie of thee met iemand te praten over de dingen die je bezighouden.
Misschien heb je een probleem waarover je meer informatie wilt? De SP-vrijwilligers zijn maar gewone mensen, en weten niet overal meteen een oplossing voor. Maar de SP heeft een breed netwerk van mensen en instellingen die mogelijk wel kunnen helpen.
Misschien wil je alleen een beetje bijpraten over de Arnhemse politiek, over je wijk, of over de vraag of Emile Roemer echt zo’n aardige man is? Ook goed! De SP is deze maand veertig jaar geleden onder andere opgericht om echt naar de mensen te luisteren. En om vervolgens iets te doen, als dat nodig is.
De volgende inloopochtend is op vrijdagochtend 19 oktober van 10.00 tot 12.00 uur in het SP-pand aan de Dovenetellaan 55 in Malburgen West. Let ook op de aankondigingen in de agenda op deze site. Welkom!