Weer acties bij Pleyade/Altenova

29 januari 2013

Weer acties bij Pleyade/Altenova

De directie van Pleyade blijft hardnekkig weigeren om fatsoenlijk met het personeel en met de vakbonden te praten. Daarom blijft het personeel van de Arnhemse zorggroep actie voeren. Woensdag 30 en donderdag 31 januari zijn er weer werkonderbrekingen bij Altenova.

Tijdens die werkonderbrekingen worden bezoekjes gebracht aan het zorgkantoor van Menzis en aan de Arbeidsinspectie. Daarbij wordt onder andere een zwartboek aangeboden. Want het moet toch eindelijk tot de directie en het bestuur doordringen dat het zo niet langer kan? De SP steunt de actievoerders van harte!

Praktische info:

Vandaag (30/01) verzamelen de actievoerder zich om 12:45 voor Altenova, de werkonderbreking is van 13:00 - 15:30 uur. Er wordt dan een bezoek gebracht aan het Menzis zorgkantoor. Rond 15:00 uur is men weer terug bij Altenova.

Donderdag verzamelen de actievoerders zich om 12:15, de werkonderbreking is van 12:30 - 15:00 uur. Dan wordt er een bezoek gebracht aan de Arbeidsinspectie.