Zet Utrecht in je agenda en ga!

24 november 2013

Zet Utrecht in je agenda en ga!

Nederland is een mooi land. Maar het wordt in sneltreinvaart afgebroken door Rutte en zijn vrienden bij de PvdA. Genoeg is genoeg. Basta! Het is tijd voor koopkracht en echte banen! Help de ommezwaai zwaaien, en kom zaterdag 30 november naar de Jaarbeurs in Utrecht, naar de grote, door de FNV georganiseerde demonstratie.

De SP ondersteunt de actie van de FNV van harte. ‘Wij staan voor een samenleving waarin menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit geen loze begrippen zijn, maar werkelijkheid’, zegt Emile Roemer in een brief aan alle SP’ers. ‘Het is tijd voor strijd, voor het te laat is.’

De manifestatie van de FNV draagt de titel ‘Voor koopkracht en echte banen’. Het moet een gloeiend protest worden in een hete herfst van opstand tegen het afbraakbeleid van dit kabinet. Doe mee, en ga! De FNV zet gratis busvervoer in, ook voor niet-leden. Je kunt je daarvoor tot en met dinsdag 26 november opgeven op de site van de FNV, waar je ook meer informatie kunt vinden: http://www.koopkrachtenechtebanen.nl