3x actie bij Presikhaaf Bedrijven

16 maart 2016

3x actie bij Presikhaaf Bedrijven

In de vroege uren stond de SP op 16 maart aan de poort van de afdeling schoolmeubelen van Presikhaaf Bedrijven. Deze afdeling is vorig jaar door Ahrend overgenomen. De SP kwam langs om naar de verhalen van de medewerkers te luisteren. Steeds meer mensen moeten buiten de sociale werkvoorziening werken, in welke vorm dan ook. We willen graag weten hoe het met ze gaat of ze vragen hebben en ons hulp kunnen gebruiken.

Foto: sp arnhem / sp arnhem

Voor veel medewerkers is de SP inmiddels een vertrouwd gezicht. Dat is prettig, maar ook verontrustend. Hoe vaak moeten we nog aan de poort staan voordat er fatsoenlijk werk is geregeld voor alle medewerkers en in samenspraak met ze? Waarom krijgen we nog steeds signalen dat het niet goed gaat met de begeleiding van de medewerkers?

Deze medewerkers verdienen onze blijvende aandacht. Daarom heeft de SP een werkgroep Presikhaaf Bedrijven opgericht. Hier kunnen alle medewerkers met hun verhalen en vragen terecht. Dat kan nu, maar ook morgen of over enkele weken. Ons luisterend oor blijft bereikbaar. Dat kan telefonisch: 06 – 33310103 (hetzelfde nummer als van onze hulpdienst) of via mail: arnhem@sp.nl

Dit was de eerste van drie acties. De komende twee weken wordt op woensdag de actie herhaald, op een andere locatie.

Draag je de medewerkers van Presikhaaf Bedrijven een warm hart toe? Ben je ook benieuwd naar hun ervaringen? Wil je meedoen met een van de volgende acties? Neem dan contact met ons op via arnhem@sp.nl