Ron Meijer opent partijhuis in de Geitenkamp

21 september 2017

Ron Meijer opent partijhuis in de Geitenkamp

Vrijdag 22 september wordt het nieuwe SP partijhuis aan de Creutzbergstraat 72 geopend.

Dit nieuwe partijhuis in hartje Geitenkamp is de uitvalsbasis voor activiteiten en acties voor goede en gezonde buurten in Arnhem. Ook zal SP Arnhem spreekuren houden en thema avonden houden in het partijhuis, over wonen, zorg, armoede en andere onderwerpen die voor Arnhemmers belangrijk zijn.

Vanaf 17.00 uur zal onze voorzitter Ron Meijer officieel de deuren openen. SP lijsttrekker en wethouder Gerrie Elfrink, raadsleden en Arnhemmers uit de verschillende buurten van de stad zullen tijdens de opening spreken. ‘SP Arnhem is niet zoals andere politieke partijen. We werken elke dag samen met Arnhemmers aan een betere stad. Dat doen we door de buurten in de gaan, met mensen te spreken, actie te voeren en natuurlijk ook ideeën en zorgen van Arnhemmers naar de gemeenteraad te brengen. Door er dus voor te zorgen dat er naar Arnhemmers wordt geluisterd. We willen midden in de wijk zijn en zijn daarom heel erg blij met ons nieuwe partijhuis,’ zegt Diana Kummeling, voorzitter van SP Arnhem.

Waar: Creutzbergstraat 72, Arnhem
Tijd: vanaf 17.00 uur