Posttheater moet blijven!

12 december 2004

Posttheater moet blijven!

College van B&W bedreigen het voortbestaan van het Posttheater.
Het posttheater verzet zich uiteraard tegen deze waanzinnige plannen en is een emailactie gestart. Mee doen, zou ik zeggen!

Stichting KABPosttheater

Hét Cabaretpodium van het Oosten en hét voorbeeld van "cultureel ondernemen", wordt in haar bestaan bedreigd door bezuinigingsvoorstellen (stopzetten subsidie) van burgemeester en wethouders.
Met zeer weinig middelen (sinds 2 jaar 50.000 euro subsidie) presteert het Posttheater heel veel, ter vergelijking:-éénderde van de bezoekersaantallen van de Schouwburg-.

In onze optiek zijn deze bezuinigingen een voorbeeld van het korte termijn denken en treft onevenredig de "kleinere" initiatieven. Door de gemeentelijke instellingen om te vormen tot zelfstandige stichtingen zou B&W meer effect teweegbrengen. Het zou getuigen van een visie m.b.t. het "gezond" maken van de culturele sector op de lange termijn.

Mede dankzij jullie is het Posttheater een succes geworden en uitgegroeid tot hét Cabaretpodium van het Oosten!! Vind je ook dat het Posttheater moet blijven bestaan...MAIL DAN NU EEN STEUNBETUIGING NAAR HET POSTTHEATER: info@posttheater.nl en redactie.arnhem@gelderlander.nl

Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie reactie,
Roel Coppelmans
Directeur Posttheater