Serious Chat

8 februari 2005

Serious Chat

Chatten. Normaal gesproken staat het voor keuvelen via het internet.
Maandag 14 en dinsdag 15 februari kunnen vertegenwoordigers van de Arnhemse gemeenteraad via het wereld wijde web stevig aan de tand gevoeld worden over de bezuinigingsvoorstellen van het college. Zelf doe ik ook mee. De overige deelnemers zijn op dit moment: Dick Tiemens PvdA, W. van der Bron (PvdA), W. van Loon (GroenLinks) en J. de Wit (D66)

Chatten met raadsleden
Maandag en dinsdagavond 14 en 15 februari zitten raadsleden van 20.00 uur tot 21.00 uur op het stadhuis klaar achter de computer om te reageren op uw mening of vraag.
Diezelfde week is van maandagochtend tot en met donderdagavond het internetforum actief waarop u uw mening over de bezuinigingen van het college kwijt kunt.

Hoe kunt u chatten?
Meepraten over de bezuinigingen via Internet kan door www.arnhem.nl te typen en direct door te klikken op de tekst âlees verderâ onderaan op de openingspagina. U komt zo meteen bij de opties: â âforumdiscussie bezuinigingenâ en âchatâ.

De voorstellen van het college vindt je hier.

Meer over de SP en de bezuinigingen vindt je hier , hier, hier, hier, hier en hier...