In de bak of in de raad?

8 januari 2006

In de bak of in de raad?

Enkele maanden geleden werd bekend dat Henny Selhorst weer de Arnhemse gemeenteraad in wil. Selhorst heeft een crimineel verleden als drugsdealer en ook als raadslid voor de CD was hij een totale afgang. Niet vanwege zijn toespraken in het stadhuis, want daar was hij juist nooit te horen of te zien. Schaamte is Selhorst blijkbaar vreemd en we kunnen helaas ook niet zeggen dat hij zijn leven inmiddels heeft gebeterd. Op internet is hij namelijk al overgegaan tot het maken van racistische opmerkingen en dreigementen richting andersdenkenden.

Als Selhorst zo door gaat is de kans groot dat hij nog voor de verkiezingen weer in de bak zit.

Hendrikus Gerardus Theodorus (Henny) Selhorst (1951) uit Arnhem... ...duikt in 1994 bij de CD op als lijsttrekker bij de raadsverkiezingen in Arnhem en wordt gekozen. Hij heeft dan al een strafblad wegens diefstal en zendpiraterij. Ook doen er zeer sterke geruchten de ronde dat hij betrokken is bij handel in drugs. Bij zijn installatie legt hij de eed af om vervolgens vier jaar lang geen woord meer te zeggen. Een maand na zijn be