Kerstpakket voor de voedselbank

11 december 2012

Kerstpakket voor de voedselbank

Binnenkort komen de feestdagen er weer aan en dan worden er kerstpakketten uitgedeeld. Helaas is het zo dat er veel mensen zijn die geen kerstpakket krijgen. Het is zelfs zo dat er in het rijke Nederland mensen afhankelijk zijn van de voedselbank. Deze mensen zijn mede afhankelijk van bedrijven en goedwillende burgers voor hun eten.

Dit is de SP een doorn in het oog. De SP probeert met man en macht deze mensen te helpen. Vandaar dat de SP in de gemeente Renkum kerstpakketten wil inzamelen om deze bij de voedselbank in te leveren. We roepen alle SP leden dan ook op om hun kerstpakket of delen daarvan te doneren aan de voedselbank.

Mocht u uw kerstpakket willen afstaan aan de minder bedeelden in de gemeente Renkum dan hoeft u alleen maar een mail te sturen naar: folkemuller@hotmail.com. Wij komen het kerstpakket bij u thuis ophalen. U kunt in de mail vermelden wanneer en hoe laat we langs kunnen komen. Deze actie loopt tot 31 december 2012.

U kunt uw pakket ook inleveren. We hebben twee inleverpunten:

- op 15 december tussen 14.00 uur en 16.00 uur in Renkum: voor Bakker Bart

- op zaterdag 22 december tussen 14.00 uur en 16.00 uur in Doorwerth: bij het overdekt winkelcentrum

We hopen op uw kerstpakket en steun voor deze actie.

Folke Muller / Werkgroep SP Renkum