Promotiecampagne? Prijsverlaging!
Promotiecampagne? Prijsverlaging!
Connexxion is er eindelijk achter: het gebruik van de nachtbussen in Arnhem neemt af. De oplossing van de commerciele busmaatschappij: een promotiecampagne!
De oorzaak van het dalende gebruik van de bussen die nachtelijke stappers in het weekend naar huis vervoeren heeft natuurlijk met van alles te maken behalve met het gebrek aan een goede promotiecampagne. Wat te denken van de prijsverhoging die de busmaatschappij een tijd terug doorvoerde?
Passagiers betalen nu 5 euro in plaats van 3 euro. Als je met een paar mensen bent wezen stappen loont het al gauw om de bus te laten voor wat ie is en gezamelijk een taxi te pakken. Wordt je nog voor de deur afgezet ook!
Connexxion had het geld voor de tienduizenden bierviltjes en boomerangkaarten beter in een prijsverlaging kunnen stoppen! Krijg je vanzelf goede reclame en komt het met het gebruik van die bussen ook wel weer goed. Maar misschien wist de directie van de vervoersorganisatie die connexxion wel niet helemaal te maken....
- Zie ook:
- Gerrie Elfrink